Snížíme administrativní zátěž výboru, resp. představenstva na minimum. Postaráme se o evidenci vlastníků, resp. nájemníků ve Vašem objektu. Navrhneme Vám optimální způsob rozpočítání nákladů. V požadovaných intervalech Vám poskytneme informace o nákladech, které se týkají Vašeho objektu a o platební morálce vlastníků.
Zajistíme pro Vás organizaci shromáždění, resp. členské schůze, a to včetně hlasování za pomoci hlasovacího zařízení.
Poskytneme řadu dalších služeb dle vašich požadavků. /odd. administrativní správy/
Jsme tu, abychom se postarali o Vaše doklady, od kontroly jejich formálních náležitostí, přes jejich zaevidování v účetnictví (resp. daňové evidenci), až po jejich přehledné založení. Samozřejmostí je vyhotovování účetních sestav v požadovaných intervalech, minimálně 1x za rok.
Účetnictví zpracováváme průběžně, výsledky poskytujeme i v průběhu roku. Sestavíme daňové přiznání k dani z příjmů, sestavíme účetní závěrky k 31.12., vyhotovíme přehledné inventarizace.
Při pojistné události pomůžeme připravit podklady pro pojišťovnu. /ekonomická správa/
Technici našeho oddělení jsou připraveni zajistit pro své klienty služby od zajištění předepsaných revizí a kontrol technického zařízení budov zkušenými techniky, až po provedení podrobné technické kontroly objektu s návrhem oprav nebo zpracování výběrového řízení.
Samozřejmostí je zpracování ročního plánu revizí ke každému spravovanému objektu, vedení technické dokumentace a podrobná evidence zakázek za využití sofistikovaného softwaru.
Naši klienti přesně vědí, co a v jakém rozsahu pro ně zajišťujeme - ke každé zakázce předložíme podrobný a přehledný report poskytnuté služby. /technická správa/